Banner

sobota 22. decembra 2012

Vianočná príloha & PF 2013

 

Vážení čitatelia, vzhľadom k tomu že Vianoce máme predo dvermi a taktiež sa blíži koniec roka, chcel by som sa Vám poďakovať za priazeň a taktiež popriať príjemnú a pokojnú atmosféru.

Dúfam, že budúci rok bude v znamení ďalších nových nápadov, spojených s Excel-om a taktiež, že sa mi podarí rozbehnúť výukový kurz, ktorý by posunul moje poslanie na vyššiu úroveň.

No aby sme neostali len pri postrehoch a prianiach, ukážem Vám, ako urobiť v Excel-i jednoduché PF 2013. Postup je jednoduchý:

1) Príprava dát: ja som pre hodnoty Y a V použil funkciu =randbetween(a,b) kde a je dolná a b je horná hranica.image

2) Vloženie grafu: označte si oblasť hodnôt a vložte Bubble chart.

image

3)  Pripravte si obrázok podľa vkusu a po kliknutí na Format Data series… použite obrázok ako výplň.image 

image

4) Odstráňte mriežky a taktiež vyplňte oblasť grafu požadovanou farbou. Môžete pridať rôzne doplnky a na záver Word Art text typu PF 2013 (pohrajte sa s kozmetickými úpravami).

Finálne PF 2013 by mohlo vyzerať napr. takto:

PF 2013

Tento článok by mal byť pre rok 2012 posledný, ešte raz ďakujem za priazeň a teším sa na Vás aj v novom roku 2013.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.